- *nieuwe* Beastie Boys, *nieuwe* I Am Oak, *nieuwe* Arctic Monkeys en *nieuwe* My Morning Jacket (die laatste voor een e-mail adres, via Barry).
- Luister of remix The Bristol 7's (via Jean-Paul).
- *nieuwe* clip Florian Wolff, Will Sweeney maakte ondertussen clip Das Pop (via Joost).
- Meer beeld bij The Traditionals, een 'videoalbum' gemaakt door 27 Nederlandse muzikanten die, zoals de titel zegt, een collectie traditionals opnamen die eerder werden gecoverd door o.a. Bob Dylan, Johnny Cash en Woody Guthrie.
- The bleak financial numbers from the MySpace sale pitch (via Job).
- Stefan Goldmann: 'Why Web 2.0 can work for you but won’t for most, where all the money went and how working against the market consensus can be a winning strategy' (via Jorn).
- De muziekindustrie vs. Limewire (via Ruud).
- Music Blogger or Thief: When Content Use Stops Being Fair.
- 'Google “disgusted” with record labels' en How to avoid pissing off music bloggers (and several other handy tips for artists) (via Guuz).
- Over je website bouwen: Function first (via Andrew).
- Stem op je favoriete Tool-song, via Eric.
- Over marktontwikkelingen (via Werner): Sweden, where Spotify and anti-piracy laws were supposed to be growing the market, was down 7.1%.
- De hoezen van 43 favoriete albums 'geremixt' door Nederlandse ontwerpers (via Menno) en het managementbeleid voor TV-optredens van Gerard Joling (via Marinus).
dinsdag 19 april 2011
Knipselkrant (11)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten