vrijdag 25 september 2009

Blogs

Zoals vanochtend aangegeven staan vandaag de eerste blogposts van jullie online. Ik nodig jullie uit om op onderstaande blogspots te reageren en met elkaar in discussie te gaan.

Het is trouwens weer vrijdag. Elke vrijdag post Niels dan op zijn blog 'Wilde ideeen & Nieuwe Muziek'. Weer volop interessante punten waaronder onderstaande flitsende samenvatting van de revolutie die social media op dit moment veroorzaken:



En aanvullend op vanochtend:
Het nummer 'Money for Nothing' van de Dire Straits. De eerste clip van MTV Europe waarin MTV zelf een belangrijke rol speelt.‘I want my, I want my MTV. I want my, I want my MTV.’

Dit is de originele clip waarvan Universal het helaas niet toestaat te embedden.
Bekijk hier de originele videoclip

En één van de bekendste MTV Europe VJ's ooit, namelijk Ray Cokes (ooit was Adam Curry ook VJ) in 'MTV Most Wanted':


Gegroet,
Fulco

1 opmerking:

  1. Door het filmpje over Social Media Revolution wordt je wel even goed met je neus op de feiten gedrukt. Ik vraag me overigens wel af waar de bronnen vandaan komen, maar dat terzijde.

    Wat ik wel mis is het belang van data, daarom wil ik het volgende filmpje: ‘Why Data Is the Future of Music Biz’ graag met de rest delen. Kijk en luister, dan hoef ik er niet meer woorden aan vuil te maken. ;)

    Link: http://www.wired.com/video/latest-videos/latest/1815816633/why-data-is-the-future-of-the-music-biz/43994837001

    BeantwoordenVerwijderen